Magyarországi Kis- és Középvállalkozások Egyesülete

Nagyvállalati megoldások kis- és középvállalkozások számára!

Így menthetünk meg akár milliókat a céges mobiltelefonunkkal

Így menthetünk meg akár milliókat a céges mobiltelefonunkkal
A céges telefon segítségével néhány másodperc alatt hozzájuthatunk fontos céginformációkhoz. Ez pedig komoly segítség lehet az üzleti döntéshozatalban.

Írtunk már róla, hogy a vállalati mobilflottának és a benne foglalt készülékeknek a cég hasznára kell lennie. Ez megvalósulhat az alacsony költségszinten történő működtetéssel, valamint a telefonok által kínált plusz funkciókon keresztül is.

Ebben a bejegyzésben főként az utóbbival foglalkozunk. Egész pontosan egy okostelefonnal elérhető új szolgáltatásra hívjuk fel a figyelmet, amely akár hét számjegyű összeget is megtakaríthat a számunkra.

Ezért hasznos, ha a céges mobil mindig kéznél van

Az üzleti életben a fontosabb döntések meghozatalához sokszor csak korlátozott időkeret áll rendelkezésre. Ilyen esetekben minél több információ áll rendelkezésre, annál nagyobb esély kínálkozik a leginkább járható út megtalálására.

Mire gondolunk pontosan? Példának okáért egy új üzletről szóló tárgyalásra, ahol nem ismerjük még a másik felet. Egy üzleti reggelin megismert potenciális partnerre, akiről instant módon szeretnénk többet megtudni.

Ezekben az élethelyzetekben sokszor csak a kezünkben lévő telefonra hagyatkozhatunk. Elemi érdekünk tehát, hogy megtaláljuk az adatok bőséges és megbízható forrását.

A szolgáltatás, amellyel szó szerint milliókat takaríthatunk meg

Azt már eddig is tudtuk, hogy céginformációs adatbázisokat igénybe véve le tudjuk informálni a leendő üzletfeleket. Egy magyar startup újítása viszont azt is lehetővé teszi, hogy mindezt tízszeres sebességgel tegyük meg.

Nem kell tehát hosszú percekig várnunk a lekért riportokra, mert egy szempillantás alatt a rendelkezésünkre állnak a szükséges eredmények a tárgyalóasztalnál, egy kávézóban, vagy épp egy meetup kellős közepén.

A céges telefonra mostantól tehát nemcsak kommunikációs eszközként gondolhatunk, amellyel ideális esetben kedvező percdíjakért telefonálhatunk. Sokkal inkább egyfajta digitális tanácsadóként lehet nálunk, segítve a döntéseinket a legnehezebb szituációkban is.

Milyen adatok lehetnek értékesek az üzleti döntéshozatal során?

Az innovatív céginformációs szolgáltatással egyaránt lekérhetők az elmúlt öt esztendő teljes eredmény- és mérlegkimutatási adatai. Egyúttal le tudjuk ellenőrizni a székhelyet, az adószámot, az árbevétellel kapcsolatos trendeket, valamint az adott vállalat létszámának alakulását is.

Persze tudjuk, hogy az üzleti életben ez kevés a sikerhez. Ugyanakkor remekül kiegészítheti az iparági tapasztalatunkat, valamint a potenciális partnerrel kapcsolatos megérzéseinket. Amikor milliós tételű áruk vagy szolgáltatások kapcsán halasztott fizetési kérelemmel áll elő a vevőjelölt, akkor mindez kincset érhet.

Milyen módon tudjuk használni magát a funkciót?

Mindössze 0,3 másodperc szükséges ahhoz, hogy a fentebb részletezett tudnivalók rendelkezésre álljanak. Melyik az a formátum, amely mindezt a mobiltelefonon keresztül is elérhetővé teszi?

Chatbot a neve, méghozzá fejlettebb változatban. Egész egyszerűen csak be kell írnunk a keresett cég nevét, és máris olvashatjuk a döntésünk előkészítését szolgáló beszámolókat. Így tehát néhány röpke pillanatra van szükségünk egy szerződés aláírása előtt, és máris nyugodtabb szívvel csaphatunk a friss partner tenyerébe.

Ezáltal elkerülhetjük a váratlan és felesleges kiadások felmerülését. Márpedig vezetőként jól tudjuk, hogy a tartós eredményesség érdekében minden lehetséges módon le kell nyesnünk a költéseket.

Újabb megoldás a felesleges kiadások redukálására

Ha már szóbahoztuk a céges mobiltelefonokat és a költségcsökkentés témakörét, akkor célszerű a két témakörről együttesen is mondanunk néhány szót. A céginformációs szolgáltatáson keresztül a zsebünkben maradó pénzt ugyanis akkor tudjuk hasznos dolgokra fordítani, ha a jelentős részét nem viszi el a mobilelőfizetés irracionálisan magas díja.

Mindezt azért hoztuk fel, mert létezik okos megoldás a telefonos kiadások alacsony szinten tartására. Ennek köszönhetően valamennyi munkatárs nyugodt szívvel tudja használni a nála lévő készüléket, a hónap végén érkező számla végösszege mégis elfogadható összeget mutat majd.